Final Fantasy Versus XIII Footage Leak


If this is anything close to what the final product will resemble, many FF fans are in for a huge treat. I’ll be honest that I was far from floored with FFXIII and my bleak outlook on SE games this gen is continuing to grow. Square…win back this long time FF fan and deliver this game as it seems you are!

Edit: Footage was taken down from youtube however you can download it here

Edit 2: Replaced Youtube video. I doubt it will be there for too long

Edit 3: Final Edit Here is a gif that pretty much shows the whole video other then fighting against a King Behemoth


Written by: Eddie - Contributing Editor


  1. #1 by Gibb on September 17th, 2010 [ 2415 Points ]

    pulled from YouTube due to copyright… damn!

  2. #2 by Eddie on September 17th, 2010 [ 44542 Points ]

    I’ll see if I can find another….until then here is the download link for it. Its only 3 megs, very short but worth it. http://www.megaupload.com/?d=RY4NPE2P

  3. #3 by Sakinah on September 17th, 2010 [ 26489 Points ]

    Already looking100x better than FFXIII and this is an early build of the game I think.

  4. #4 by shadowcrazy on September 17th, 2010 [ 325 Points ]

    thanks for the GIF…this is looking like a 1st day purchase for me ;)

  5. #5 by oudirfas on September 17th, 2010 [ 50 Points ]

    I want ittttttttttttt…..

  6. #6 by J-MOS on September 17th, 2010 [ 165 Points ]

    I’m so tired of final fantasy they need to of something else already.

  7. #7 by Eddie on September 17th, 2010 [ 44542 Points ]

    J-MOS:

    I’m so tired of final fantasy they need to of something else already.  

    ^

    they have been doing something else, thats the problem…they need to do more final fantasy and do it right this time.

    FF is not a continuation of a series…all individual games with the name brand of FF. So can’t really say your tired of FF unless you’re tired of RPG’s in general or of SE.

    Shouldn’t you be telling your wife to push right now :P lol grats btw.

  8. #8 by spinaltapped on September 17th, 2010 [ 160 Points ]

    I am so excited for this game to happen. Hopefully we’ll be able to get our hands on it soon enough, and Nomura-san can finally get started with a next gen Kingdom Hearts game!

  9. #9 by whywai on September 17th, 2010

    wanna see the battle footage with his weapons swappin.. pls dun let me down this time.

  10. #10 by Kicks on September 17th, 2010 [ 774 Points ]

    When is this coming out?

  11. #11 by drask on September 17th, 2010 [ 75 Points ]

    Ugh I was so hyped for like a 5 min long video of game play and another trailer. I’m not sure why I guess I’m just pumped to see more from this game.

  12. #12 by Bilzac on September 18th, 2010 [ 30 Points ]

    The trailer ends without a Only PS3…something tells me it probably wont from now on..

  13. #13 by derrickgott007 on September 18th, 2010 [ 871 Points ]

    Looks alot like just cause2 with a character mod…. Hmmmm…

  14. #14 by fester112 on September 19th, 2010 [ 235 Points ]

    can’t wait for it to come out,
    better be good though lol

  15. #15 by jacobfett on September 19th, 2010 [ 340 Points ]

    i never got into that game but that one looks fun

  16. #16 by Lan on September 20th, 2010 [ 207 Points ]

    oh wow; I nearly forgot about versus Xiii


You must be logged in to post a comment.

Like trophies? Like giveaways? Want to speak your mind? Register here!