Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

PS3Blog.net | October 21, 2017

Scroll to top

Top

21 Comments

Free Points Saturday for January 14th | PS3Blog.net

Sorry about another delay with this. I should just sit down sometime and schedule these to automatically post on Saturday mornings haha. Anyway, since the last one was so hard for so many, I will make this one simple:

Upon taking over PS3Blog.net, when did Tosh begin allowing members of the community to sign up to post news and other articles?
Hint: answer format would be: January 17 2012

Sorry, a little too late! The answer was June 29 2009.

This should be easy to answer, so I suggest doing this as quickly as possible to secure your points!

  • ye im number one… damn that took awhile to bloody find

  • dragon290513

    not too hard but does take a bit to find 😀

  • Not bad, also, d’awwwwww, Jay got sentimental with this one.

  • I don’t think I know how to properly search the site for these kind of things… I can never find it.

  • dont know if theres an easy way to search it i know i did it the long way

  • I dunno, I found it in about 10 seconds. I think there is an easy way for certain people.

  • @isli 10 seconds bloody hell i must have missed something then

  • Now I’m curious how you actually found it. Gonna have to explain once this one is over.

  • lol im curious how you found it so quickly think me and EdEN did it the same way that took a wee bit

  • this took me a pretty long time when i didn’t find the proper way to search, but once i did it was pretty fast

  • @Isli educate us now! We need your help ;p

  • Took me a while to search for it too. Just have to search for the right word.

  • @Isli: 10 seconds? How is that even possible?

  • The site keeps going down for me, which is making the search even harder

  • dragon290513

    aye. yesterday they had an anti sopa event or something

  • Holy Crapoly that was a lot of searching lol

  • Yes it took me awhile. Bring on FPS tomorrow.

  • So the way I did this was just click on the post news button, and then filter the results by word, date, and person who posted. It took like ten seconds. Did all of you just click through the archives?

  • i went to about us to see when tosh took over, then i headed to search the archives by month

  • wolfkin

    wow those are all ingenious ideas. I saw the hint from the FB page to search by the tag community and i made it 4 pages back and i felt like i was doing it wrong.. then the site went down.

  • That was hard, I was trying to find the first article written by a co-writer, and then I was gonna work backwards from there. The site kept going down for me though, and then I had school, so I missed my first(I think) FPS 🙁