Please consider registering
guest

Log In Register

CAPTCHA Image


Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Kung-Fu LIVE Certificate of Awesomeness & Black Bandana of Ultimate Accord
01.20.2011
8:55 pm
The Grid
Admin
Forum Posts: 979
Member Since:
09.28.2006
Offline

Came all the way from Finland! It reads:

It is hereby certified that Tosh has proven to be capable of Awesomeness beyond the realm of Epic and is to be awards the highest of honors known to man, the Black Bandana of Ultimate Accord.

White Dragon Fighting Association APPROVED

Personally Signed by Sensei Oskari!

01.20.2011
9:07 pm
Mentor
Members
Forum Posts: 608
Member Since:
11.05.2009
Offline

lmao Nice Tosh!

http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/oly1kenobi.png
01.20.2011
9:17 pm
The Grid
Admin
Forum Posts: 979
Member Since:
09.28.2006
Offline

Here is a close up of the certificate that somebody else got.

01.20.2011
9:55 pm
Enthusiast
Members
Forum Posts: 205
Member Since:
11.15.2010
Offline

That is awesomeness

01.21.2011
9:12 am
Enthusiast
Members
Forum Posts: 189
Member Since:
09.19.2009
Offline

AHAHAHa awesome dude!

01.21.2011
10:41 am
Bear,DE
Guru
Members
Forum Posts: 361
Member Since:
10.04.2006
Offline

lol very awesome stuff.

01.21.2011
12:19 pm
Member
Members
Forum Posts: 64
Member Since:
06.04.2010
Offline

lol, very cool! so you get that certificate when you ocmplete the game? or when you acquire all the trophies?

 

tried the demo and it was so much fun! but my living room is simply too small. turned the camera towards a corner to get more distance from the tv, and my wife laughed at me as I cavorted around. ninjawas feeling like a badass until I punched the wall and bloodied it. then my wife made me turn it off. confused lol.

01.21.2011
12:29 pm
The Grid
Admin
Forum Posts: 979
Member Since:
09.28.2006
Offline

I got that because I sent my video to the "Send us your moves YouTube Campaign".

Bloodied wall huh? Sounds intense.

01.21.2011
4:29 pm
Enthusiast
Members
Forum Posts: 229
Member Since:
01.21.2011
Offline

I cant get this game dialed in enough to enjoy. My son will have a go at it every now and then but the picture is awfull. His hands vanish and its just not a very user friendly game imo. He wants me to paint the room a dark color and thats just to extreme for a game....or is it?

01.22.2011
6:49 am
Member
Members
Forum Posts: 68
Member Since:
01.05.2011
Offline

haha wow.... now that is epic. congratz 

01.23.2011
11:40 am
Resident Nintendo Nutjob
Forum Posts: 816
Member Since:
02.03.2010
Offline

Nice bonus for your effort! Need to get that framed and place it in your office hahaha.

01.24.2011
8:36 am
The Grid
Admin
Forum Posts: 979
Member Since:
09.28.2006
Offline

You know eden I just might, lol.

01.24.2011
2:26 pm
Resident Nintendo Nutjob
Forum Posts: 816
Member Since:
02.03.2010
Offline

Anyone bitching to you about something and you just cross your arms and listen and once they stop you point at the framed degree. End of argument.

Forum Timezone: America/New_York

Most Users Ever Online: 349

Currently Online:
9 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

oly: 608

wolfkin: 382

Eddie: 361

Member Stats:

Guest Posters: 188

Members: 15895

Moderators: 0

Admins: 5

Forum Stats:

Groups: 5

Forums: 23

Topics: 970

Posts: 8793

Newest Members: KiritoXLO

Skip to toolbar